hihi

precis kommit hem, andra kvällen i rad jag inte lägger mig före 12 :o
inte bra inte bra, men vafasen, helgen e nära!
imorron e de fredag, kommer dock kännas som torsdag för jag ska
ju upp 5 på lördag morgon med, den där jädra modevisningen. men men,
får iaf känna av lite att det e redag för imonkväll vankas det nämligen
20 årsfest! :) & jag ska inte ta det lugnt, jag orkar nog upp på morgonen
ändå!
innan jag avslutar kan jag bara säga att morgondagen består bara
av nationela prov i Svenska B, wish me good luck!
gonatt :D


Kommentarer
Postat av: Ellie

Snygging!

2010-04-23 @ 08:46:18
URL: http://ellienoor.blogg.se/
Postat av: Emmelie

tack babyy!

2010-04-25 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0