gårdagen & idag!

ja, då blev det ett överhoppande inlägg igår, tråkigt nog. men jag hoppas jag förgyller er läsning med detta inlägg istället! :)
igår var jag i skolan som vanligt, det är ju ganska mycket med den här modevisningen som komma skall, på lördag ska den slå till på stora torg i halmstad!
första visningen är 12.00 & andra är 15.00, see you there! så de blev till att fixa allt på alla modeller, men våra modeller kunde inte komma, så jag blev ompysslad av min fina vän Emelie, tvättat håret på mig, fixat det & fick ögonbrynen noppade! & dagen innan  gjorde jag vid naglarna, man känner sig stiilig! haha :D eftermiddagen spenderade vi på gymet där vi fick gå på ett funk and dance pass, riktigt skoj :)
idag var det vågföning och liggande clips som stod på schemat! mkt roligare idag, nu rullade det på ganska bra :) finemang!
nu väntar duschen för jag kom precis hem från kärringagrillen (solariet). ska försöka få grundfärgen nu tills man åker, känns ju lite dumt att komma till ett 40 gradigt land och se ut som ett lakan ;) så vi får se om jag lyckas!
ikväll blire filmtaajm!
och jag ber om ursäkt om mina försenade bilder, bella har inte haft tid att fixa dom så jag kan få dom men nu sa hon troligen på fredag, så vi får hoppas på det bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0