bloggtorka-igen!

jag kan bara inte annat än säga förlåt, men jag hoppas att ni läsare har förståelse för mig när jag inte skriver, jag menar bara: titta ut på vädret! vem vill sitta inne när det är så fint väder då? inte jag ialolafall :D
skolan rullar på, sommarlovet är nära, resan är ännu närmre! å det gillar jag :)
idag efter skolan gick jag hem till sarisen för att hon skulle fixa mitt hår, slingat utväxten nu :) så den syns inte lika mycket iaf, man lär ju få håret blekt när man ska vistas i solen konstant varje dag i fyra veckor! lovely :)
jag & jessica har även börjat planera nästa års studentresa som ska bokas till vintern :D :D jihaao!
nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan ut och köra en runda.
sen blire hem & plugga!
imorron e de torsdag & det betyder en dag närmre helgen! :) så kom med förslag på vad helgen bjuder på?

du är för bra för att släppa från tankarna
men jag måste
mår inte bra av att bara gå såhär
men man måste gå vidare
jag får väl göra det nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0