60 dagar kvar!

BARA 2 MÅNADER KVAR TILLS JAG ÅKER! :D
längtan är otrolig.

igår var jag på Elmia med ett helt gäng från markaryd, vi va typ 15 st! :)
riktigt fina bilar å massa sådant, å jag hade riktigt skoj, men med fina
vänner kan man ha hur roligt som helst. åkte hemifrån vid 7 på morgonen
sen skulle man stanna på ganska många ställen innan man kommer fram,
haha :D
när vi väl var där gick tiden ganska fort, när elmia stängt blev det samling
utanför A6 center där alla bilarna körde, och när väl kvällen började trycka
sig på med sin kyla blev det avfärd mot nästa ställe, streetracet! kallt som
f*n var det men man skulle ändå dit :D var där e liten stund se blev det
gasen i botten hem, väl hemma somnade jag riktigt fort!
tack för igår alla :)
synd jag inte träffade dig bara :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0