6/9 söndag, sista dagen på helgen

gomiddag mina vänner! hur mår ni? bra hoppas jag :)
igår bjöd dagen på jobb och sedan firade vi Mattias! efter jobbet åkte jag & ica till mammi för att äta kräftor med grannarna :) trevligt! efter det åkte vi till Becca för att ta några fördrinkar :) vi gav oss senare ner till emil för ännu en drink. regnet föll ute, och vi hittade inget paraply så vi passade på att springa ner till fbu där festen hölls när det var "regnuppehåll" ;)
väl på plats träffade man en massa trevligt folk! mycket folk blev det mot slutet. det urartade sig också senare genom att någon tog sönder en ruta :/ så trist när någon ordnar något sånt här.
jag gick hem vid halvtvå tiden.
fick världens gulligaste sms innan jag somnade. då sov man gott! (:
nu ska jag bege mig hem till pappa för att göra mig iordning för ikväll bjuds det på jobb :( och min älsklings vovve kommer hem till mig ikväll! :)

PUSS // Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0