städdag och musik!

Sitter just nu och lyssnar på krilleboois låt som Sj Booi har gjort! så sjuk är den :o
haha :D
gick upp vid tio idag ungefär, var jättetrött igår när jag kom hem! somnade snabbt gjorde jag också. idag består dagen av att jag ska städa lite, inte alls skoj, men ska göra det så fort jag kan! :) efter det vet jag inte vad som händer men ikväll är det jobb för min del :( jobba en lördagkväll e inte det roligaste! men men, får väl se vad som händer efter det, om det händer något skojjigt! :) annars blir det väl en filmkväll med min bästis ica :D om det e alltför kallt ute så e det inte alls lockande att vara ute kan jag ju säga :o

PUSS // Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0