ska man behöva längta efter nervositet?

klockan ringer, jag sträcker på mig och känner efter i magen om jag är lite nervös, om fjärilarna hoppar rundor, men svaret blev som igår nej! jag har inte hunnit bli nervös :s det hade faktiskt inte varit konstigt om jag hade varit det med tanke på att jag ska tillbrnga tre veckor med folk jag aldrig har träffat! :o men det ska nog gå bra :)
har precis ätit en stadig frukost så man ska slippa bli hungrig :p och idag kommer det bli middag på stan, som det förmodligen kommer bli dessa tre veckor... nej, ska försöka ta med mig mat från gårdagen till jobbet nån dag :)

nu ska jag borsta tänderna och fixa lite till, sedan kommer mormor köra mig till bussen, vilket hon egentligen inte behövde, för det tar typ bara 15 min att gå :p men jodå, hon skulle tvunget göra det! så då får man väl tillåta henne att göra det:D haha
håll utkik för jag kommer skriva om hur dagen har varit ikväll, runt halv nio tiden ska väl det inlägget vara klart! :)

byye // Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0