kvällens rätta ögonblick!

skulle bloggat igår, jag vet. men som sagt, nu e jag här. :) landade med tåget igår, lite försenat var det, men det rättade snabbt till sig!
Väl framme blev det en runda på stan, bara jag och moster, vi fikade och gick rundor och småpratade :) mysigt! roligt att vara här igen!
idag har jag passat barnen en stund, det gick kanon! :) och nu i eftermiddag har vi bara tagit dety lugnt, varit ute en del. så fint väder är det! :)
imorron blir det nog att åka till badhuset och bada bada bada! :D najjs, längesen jag var i ett badhus :o
ikväll har jag och Karro, (moster varit ute och gått en runda! kallt men skönt! å så plötsligt får vi se en sak som gör att vi verkligen inte kan hålla oss för skratt! HAHA :D jag kan inte säga det här vad det var, men det va så sjukt, det händer bara sådant här på landet (Y)
nu blire nog en dusch och ikväll är vi nog laddade för lite kortspel :)
förhoppningsvis uppdaterar jag imorron om hur morgondagen har varit! :)

"det man minst anar händer ibland"


PUSS // Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0