knas knas knas!

jaa, det kan man verkligen säga!! vem kan vara så trög att man slår fel pin kod tre gånger?? JO EMMELIE KAN! :(( å då stod det att jag skulle trycka in min puk-kod, men hallå? den kan väl inte jag i huvudet? och vart papperna är vet jag inte heller :( så det får bli till att gå in på ring up imorron innan tåget går, för jag måste ha en fungerande mobil! :| illa illa illa detta.

iaf, min praktik vecka är slut :( i fredags fixade vi till min utväxt! dvs, jag är inte brunett som jag egentligen skulle vara utan jag e fortfarande blond :) trivs ända ganska bra i det :)) så väntar med att göra en drastisk förändring tills jag verkligen tröttnat på detta.
min praktik har varit toppen, men roligt folk och med mycket skratt! härligt! :)
i fredags när man kom hem så var det direkt ner till jobbet :( inte så kul att jobba en fredag kväll :/ men vad gör man..
igår jobbade jag dagen! :) sen så åkte jag till en kompis som jag inte träffat på ett tag :) riktigt skoj! vi ses snart igen ;)
nu sitter jag här och är förbannad för att jag inte har någon telefon, fy vad handikappad man är! :( ska ringa pappi sen och fråga om han kan fixa ett tillfälligt simkort till mig! (a) hoppas hoppas! räcker jag bara har 4 nr så klarar jag mig tills imorron! :)
nu blir det att gå ner till jobbet, jobba dagen idag med och ikväll blir det simhallen en stund.
Enjoy!

PUSS // Emme




bjuder fullkomligt på denna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0