helgen, mysigt sällskap!

har ju inte bloggat sen i torsdags så tänkte bara berätta vad jag gjorde i salongen i fredags. på fredagar är där en annan praktikant också, och hon har typ samma hårfärg som mig, blond, med en utväxt som heter duga! :) och hon ville som jag bli brunett, så det fixade vi till, vi färgade henne lite rödbrun. resultatet blev bra och hon var nöjd :) är det min tur på fredag kanske? ;) vem vet..

i fredags var det bara stress från det att jag slutade jobbet tills att tjejerna kom hem till mig. men det gick bra, vi åt räkor och tittade idol, till efterrätt blev det kladdkaka som ica hade bakat! kvällen var mycket trevlig! måste göras om :) eller vad säger ni?
igår så jobbade jag både morgon opch kväll, trött på detta nu. men det ger ju pengar.. efter det tittade jag fotboll, och sedan rullade kvällen på. jag trodde ju inte att vi till slut skulle hamna i vittsjö :p haha :D men det var faktiskt skoj, de firade sara och vi hängde på :) och kvällen avslutades inte som jag förväntade mig :/ men det fanns ju vissa omständigheter för det iaf...

i skrivande stund sitter jag hemma hos Ica, har fixat lite å snackat :D hon är verkligen min bästa vän!
om två timmar beger jag mig mot skåneland för ännu en vecka med intressanta saker! :) ska passa på att träffa daniel och daniella någon dag i veckan med. ska även passa på att klippa min kusin, hon sa att det behövdes! :) haha.

skriver ett inlägg när jag befinner mig på bjärehalvön, så håll utkik! :)

här kommer en bild från min och icas malmöresa i augusti!



DU är MIN bästa VÄN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0