första dagen på praktiken avklarad!

med ett leende på läpparna kan jag säga er att Emmelie trivs på sin praktik plats :) så jäkla härligt folk som jobbar där!vill inte byta detta mot någon annan salong, dock så e detta bara första dagen, men såhär känns det nu!
idag har jag sopat hår, dammat hyllor, hjälpt till med färg, tvättat och gjort inpackning på min handledare.
trevligt! ser fram emot tre härliga veckor med er :)

nu sitter jag här, jag har hållt tiden, detta inlägget kommer vara inne innan klockan 20.30! :) har precis krängt i mig en macka, en tallrik youghurt och ett glas med proviva! somna hungrig ska jag inte göra iallafall.

Hejdå! (:  // Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0