film och tacokväll med bror och kusin

i skrivande stund sitter jag och väntar på att pappa och bror ska bli klara så vi kan åka och handla. :) har själv jobbat nu på morgonen och nu håller jag på att försöka lägga fram alla kläder som jag sedan ska packa ner i min resväska.
.....och ikväll blir det film och tacos, jag och min bror och vovven e ensamma hemma :) och det är ungefär vad man kan göra en dag som denna, det slutar ju aldrig regna! vad passar då bättre än film och mat framför soffan samtidigt som regnet öser ner? :) om vi har tur så kommer vår gosiga kusin på besök ikväll med! :) så då får man väl underhålla henne på något sätt, haha :D

innan jag avslutar detta inlägget så kommer det en bild på min nya jacka som jag köpte igår :)


Jacka Everest - Stadium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0