en varm dusch med knarrande väggar

nu har jag anlänt till skåne! :) jag, pappa och emil körde ner till mormor & morfar, å jag körde faktiskt! det gick bra, förutom att jag trodde att hela bilen skulle flyga till Australien, shit som det blåste! och gör fortfarande.
har precis kommit ut från en låång varm dusch och ska snart krypa ner i en säng med nybäddade sängkläder, mormor, du är bäst! :) hur bra låter inte det då mina vänner? :)

har precis packar min lilla väska tills imorron och klockan är ställd på halv 8! är faktiskt inte nervös ännu, har nog inte hunnit bli det ännu, men det kommer kanske, man ska aldrig säg aldrig...
å ni då mina vänner, vad gör ni denna blåsiga kväll? :) nu har ni ju faktiskt fått lite information om vad jag har gjort, så nu är jag lite nyfiken på vad ni har att säga!

skicka mig gärna ett gonatt sms, det blir man glad av :) ska sova ensam i gästrummet nu och jag tror att huset håller på att lyfta :o
imorron ska jag berätta vad jag har fått göra på min första praktikdag på salong soul :D
...natti natti // Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0