en varierande dag! :)

dagen idag har bestått av att vi tagit det lugnt, varit på ett lekhus för barnen :) och gått på stan, jag inhandlade faktiskt lite idag. inte alls meningen att jag skulle köpa något! :O
det blev en tunika, ett par jeans, en sjal och två tröjor :) kommer bild på detta när jag kommer hem!
och imorron åker jag hem :( känns tråkigt, men det innebär att det idag faktiskt bara är 2 dagar kvar till Malmö :D !!
åker hemifrån vid 11 tiden, å innan dess så ska jag ha gjort en håruppsättning på becca! :) ska förhoppningsvis ha henne som långhårsmodell på vårt prov v.46 :)
nu väntar räkor och rösti till mat :D nu sitter min kusin i mitt knä och skriver. så söt är hon. :) <3

PUSS // Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0