JIPPIIIE! :D mobilen funkar!

här kommer en liten uppdatering av dagen!
som sagt, var iväg en sväng igår! :) ha de det trevligt! :) längesen man träffade dig! var väl hemma idag vid halv 12 sen så va de bara till att jobba.
sen så var det bara till att fixa sig och bege sig mot jobbet, UTAN telefon :( efter jobbet gick jag till simhallen. å nu sitter jag här hemma och har hittat min puk-kod till mobilen! :D så nu funkar min telefon igen! :))
imorron beger jag mig till kusinerna för att stanna där tills torsdag! :) lovet kommer gå överfort! :o veckan efter lovet börjar dessutom med en studiedag ;) kan ju inte bli bättre :D
nu ska jag börja packa min väska som jag ska ha med mig imorgon! :) sen så blir det att nana.

och om jag varit hemma igår å berättat det som har hänt med en vän till mig så lovar jag att en viss person hade utan tvekan kunnat göra vad som med dig! du är verkligen helt sjuk i huvudet! nästan lite synd om dig..


saknar sommaren, saknar mellby, saknar kräftskivan, saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0