tiden bara springer iväg och vintern närmar sig !

för det första så måste jag bara fråga vad ni tycker om min nya bloggdesign? :) visst e den riktigt fin, och jag ska inte ta åt mig äran, för det är bella som gjort den! riktigt fin :)

tiden bara springer iväg och det är snart en hel månads sen jag skrev här! jag förstår inte var tiden tar vägen. det kändes som om vi började skolan förra veckan. Men vi har faktiskt hunnit gå 5 veckor.

under tiden jag inte har bloggat så har jag fixat skolan, träning och haft två prov som avslut på denna veckan. nej vänta, jag har faktiskt hunnit med att vara super duper förkyld med. men nu e jag frisk å e pigg å glá igen :)
hur mår ni sötnosar? :)

i skrivande stund sitter jag invirad i ett täcke framför brasan och tittar på bästaste idol. så mysigt. själv hemma, ungefär bara 10 min till. så man får njuta av lugnet. ;)

...senare ikväll ska jag börja packa ihop alla mina kläder som jag ska ha med mig till mormor nu i tre veckor! ska nämligen ha min praktik i ängelholm :) ska praktisera på en salong som heter soul. ska bli riktigt spännande, och under mina veckor på bjärehalvön ska jag passa på att träffa mina saknade kompisar :) man måste ju ta tillfället i akt! :)

och nu är det paus i idol och jag ska börja packa lite smått nu, sen så tar jag resten efter idoool! :) har skrivit en lista på vad jag ska ha med mig och listan börjar bra men jag är rädd för att den kommer bli lååååååååång... jag kommer att få packa i min stora resväska och sen kommer det ändå sluta med att jag får ha en extra väska med mig :o

tänkte även slänga in en bild på mig som är några år gammal:


Kommentarer
Postat av: daniela

den blev jättefin :)

2009-10-01 @ 22:04:26
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0