är det försent? :(

ursäkta mitt inlägg innan,
var bara lite irriterad.


...är det försent att ångra sig?
visst är det konstigt att man alltid ska komma på det man saknar när det kanske redan är försent.
det brukar iaf vara så för min del, och så känner jag just nu. Menade du verkligen det du skrev till mig, vad betydde den där kvällen för snart två månader sen? Det är många tankar just nu.
hur vill jag ha det? allt är så jobbigt, men ändå jobbigt på ett lite bättre vis. det går inte att förklara.
kanske är det jag som varit dum? Det skulle mycket väl kunna vara så, för jag vill inte förhasta mig med något, så det kan nog vara jag som kanske har varit lite konstig eller feg eller vad man ska säga...
men jag hoppas jag fick rätt svar i smset innan ikväll :)

nu väntar duschen och sen sängen och förhoppningsvis massa sms. (a)

nattinatti <3


bilden är verkligen gammal, jag vet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0