vädret hurrar man ju inte för iaf...

gomoron mina vänner! :)
hur mår ni idag? bra hoppas jag! :)
igårkväll blev det ingen fest, men det var nog tur det för idag vaknade jag och va förkyld :c så det va nog bäst att bara gå hem efter jobbet. fast jag mötte ica så vi gick hem till henne och tittade på film :) eller ja, jag tittade film och hon läste en bok. haha :D
nu ska jag skynda mig lite. ska fixa mig, en bär det av hem till becca och jonte för att fixa beccas hår :) efter det blir det jobb för hela slanten! å idag e semestern slut :/ haha!
när jag kommer hem från jobbet så väntar maten på bordet och farbror Tommy & jenny kommer hit och äter. har jag tur så kommer farfar å lilian med!:)
nu ska jag inte sitta här längre.


PUSS // Emme



Du föll kanske för någon annan. <3

Det är bara att ta det och gå vidare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0