long time, no blog

några dagar sen här skrevs några rader, jag vet..
men är ändå glad att ni är inne å kikar ifall här har kommit något nytt :D
helgen har gått ort, som alla andra helger! i fredags blev det hemma mys med idol och ica kom på besök :) lördagen blev det lite jobb på dagen, sen kalas och efter det, på kvällen så cyklade jag, pappa och emil ner till Bacchus och åt, mycket god mat! :) satt nog där tills tio, sen var det hem och lägga sig, somnade fort gjorde jag med, å sov till 10 idag :)
idag har bara gått åt till att städa rummet, nu är här riktigt rent och snygt! strukit mina kläder med, hade en ganska stor hög med ren tvätt som skulle strykas! nu ikväll blev det att klippa mamma, fin blev hon! :) under hela dagen så har jag haft underhållning via datan :D
nu ska jag läsa igenom matten och färgteorin :(

Puss tjaa!



GE MIG SOMMAR OCH HELSINGBORG!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0