LEDIG med STORA bokstäver!

dagen lyder som rubriken! :) vaknade väl vid halv 11, ganska najjs!
hittils har dagen bestått av musik, packa och myst med vovven. :) snart ska jag bege mig mot nya möjligheter, för jag vet två presenter som väntar på mig (a) inte helt fel. ska fixa med lite papper och sådant också idag. :) kvällen skulle egentligen inte se ut som den gör just nu, jag skulle varit iväg ikväll, men nej. så blev det inte. och tur är väl det, för om jag har så ont i magen som jag har nu så kan jag inte göra annat än att ligga på soffan. Så då blire väl idol! :) vem åker ut ikväll? :o
nu ska jag packa klart sen så tar jag mig ut i det ina vädret! :)

PUSS//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0