hur, bara förklara hur :(

ska man förstå en sak som egentligen inte går att förstå?
isåfall, hur ska jag göra? för jag varken kan eller vill förstå. jag saknar dig för mycket!
du finns lixom där i mina tankar hela tiden, jag kan inte sluta tänka på dig.
att våran kontakt bara bröts kan jag inte förstå, allt är bara ett frågetecken, från min sida iallafall. för jag tror inte att du funderar något på hur detta kan vara så, du örstår nog egentligen inte hur mycket jag saknar dig och dina gulliga sms!
men jag vill få dig att örstå, hur ska jag göra? snälla berätta, för nu har jag nästan provat allt. du bara skiter i det :( allt gör mig bara mer och mer ledsen. du verkade vara en kille som är hur gullig som helst, och det var du också! kan bara inte förstå hur en person kan ändras så pass mycket på bara några timmar. jag fattar det inte...
J, du vet vem du är! snälla berätta hur jag ska göra, för jag vet faktiskt inte!

du är den sista jag tänker på innan jag somnar
och du är den första jag tänker på när jag vaknar

Kommentarer
Postat av: JP

usch, det här är läskigt. Har det PRECIS lika dant just nu

2009-11-10 @ 10:44:39
Postat av: Emmelie

vet inte vem du är men jaja :/

2009-11-10 @ 22:20:42
URL: http://emmelaaaj.blogg.se/
Postat av: JP

Nae, spelar ingen roll jue.. Vet bara att du inte kan ha det speciellt kul!

2009-11-10 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0