dimma och trist väder

heej! :) mår ni bra? det hoppas jag iaf, för idag mår jag nästan som man ska göra, bra altså!
jag trodde morgonen skulle trycka mig till botten eftersom dagen började med ett matte B prov, men jag hade fel! provet var ganksa enkelt och det kändes bra! ännu bättre kändes det när man får ett sms från en familj som står mig nära! :) man kan inte bli annat än glad! Tack, ni är guld värda. <3
min kväll har bestått av att pappa & bror hämtade mig vid bussen och det blev raka vägen till IKEA, och jag körde (a). Inhandlade lite smått och gott som sedan blev till två fulla påsar! lite ljus och annat mys nu till julen. Åt även de efterlängtade köttbullarna där :) gottigt var det, som alltid!
& nu sitter man hemma med mätt mage och är social på msn! :) snart blir det sängen och imorgon är det en ny dag med nya möjligheter!
Gonatt! :)

PUSS//Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0