varmt väder, god dricka, underbara människor & mygg

jaa, rubriken stämmer faktiskt.
har inte hunnit sitta vid datan nu i helgen, har haft en massa annat för mig :) men tänkte berätta lite om vad som hänt för er.
i fredags vid fem tiden så kom Tim inrullandes på gården med bilen :) trevligt trevligt. vi satte oss och pratade, pratade om en massa saker :) allt bra! vi åt middag hemma hos mig, pappi hade grillat. senare begav vi oss hem till Annie & Ludde för att titta talang :D synd att blomman & olsson inte gick vidare :/ men men, ni var bra ändå!
Lördagen var det marknad, jag och Tim körde ner där en runda, tittade när pappi sprang england runt och sedan gick vi och handlade mat och tog med oss hem till Annie och Ludde :) fixade lite inför kvällens kommande fest. senare begav jag mig hem för att byta kläder, jag skulle ner och jobba :/ tim körde ner mig och hämtade även mig när jag slutat. körde hem till mig, hämtade mina cider som stog kalla och väntade på mig :D körde till festen, och hade verkligen jätteroligt :) tack Annie & Ludde för en verkligen lyckad fest med skratt, tappade ägg och riktigt roliga lekar :) och eftersom att vi var så många som skulle sova där så fick jag å Tim sova i husvagnen xD somnade lätt gjorde man iallafal. :) värre var senare på natten, fyfasen vad jag frös då, jag vaknade av att jag frös så mycket att jag typ inte kunde röra fingrarna. :| snacka om kallt. så jag fick ta på mig ytterliggare en tröja, en riktigt tjocktröja, och två par raggsockar. gosigt. men lagom gosigt var det vid halv 8 på morgonen när jag vaknade och hade fullstädig panik! det var så sjukt varmt i denna husvagn. solen hade stått på som in i, så där var riktigt varmt. jag öppnade fönstret och somnade om :)
när jag hörde en massa prat utanför vagnen så tänkte jag att då var det nog dags att gå upp, klockan var väl halv elva eller något :) riktigt trött å allmänt seg va man.
men vi bestämde oss alla för att åka till Vesljunga idag och bada å ha de lite mys, så vi fikade å så där :) tog också årets första RIKTIGA dopp! hela kroppen, även håret (a) jag skulle ju även jobba ikväll, så Tim körde hem mig, vi sa hejdå å sen så hoppade jag in i duschen sanbbt som ett öga kan blinka. x)
Tack för denna helgen mina vänner :) <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysig blogg!

Hur är det med dig nu för tiden?

Hittade din film som jag verkligen har glömt bort helt totalt, :$

<3

2009-06-01 @ 20:32:20
URL: http://bbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0