8/5 Nationella prov

sitter här och min mage är hur mätt som helst. ätit makaroner & köttfärssås nu ikväll.
jahajja, nationella prov idag då i engelska, inte gulligt kan jag påstå. :| men men, får väl hoppas att det gick bra.
sitter här och väntar på mig själv, på att kunna ta det steget från soffan till duschen, det är ett väldigt långt steg vill jag påstå. :o
iaf, imorron blir det troligtvis Ljungby en runda efter skolan :) träffa tim å nårra andra kompisar. kul att vi kan va kompisar nu iaf :)
sen så blire hem å nana och på lördag är jag ledig! :D första lördagen på ett antal veckor jag INTE jobbar. sen så på kvällen blire fest för hela slanten (Y) black and white party, here I come :D :D
nää, nu får jag väl försöka ta de där steget...

/  -  Emmelie



bara för att jag tycker om min kompis Annica! <3

Kommentarer
Postat av: Annica

2009-05-11 @ 18:43:13
URL: http://kekkene.blogg.se/
Postat av: Annica

aw :)

2009-05-11 @ 18:43:21
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0