5/5 Redovisning? Nejtack!

förlåt förlåt förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. har knappt varit vid datan, och om jag har det så har det bara varit en liten stund.
valborg var det inget festande för mig iaf. jag var i Ljungby en runda på kvällen. träffade tim m.fl. det var trevligt, inte träffat er på länge! :) pappa hämtade mig där senare.
lördagen jobbade jag på morgonen, gick bra :) fint väder. hem och la sig på altanen för att sola lite, vovven kom och la sig jämte mig och solade han med ;) söt är han. vi grillade hemma och senare på kvällen försvann jag ut en runda. trevligt!
söndagen jobbade jag på morgonen. sedan blev det hem och skriva klart mitt arbete i kultur och stilhistoria. nu ska bara det sista fixas :)
nu sitter jag och lyssnar på redovisningar om olika årtal. jag gillar inte redovisningar :|
skriver kanske mer ikväll :D

-/  Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0