29/5 en längtan efter sol, bad och strand

vid den här tiden, för exakt två årsedan låg jag på stranden i Fig Tree Bay, Cypern med min familj, som var hel. Idag sitter jag hemma, vädret är inte precis så lockande och min familj är splittrad. ändå ska man göra det bästa av situationen.
iallafall så kommer tim och hälsar på ikväll vilket känns positivt. har inget planerat ännu, men det händer väl alltid något skojjigt :)
igårkväll hade jag först inget för mig. men så frågade johan om jag hade lust att hänga med till hösslehom å glo lite på siesta, så jag hängde med han, robin, och eddie :) trevligt! jag kan ju bara meddela en sak, att nästa år ska JAG dit! då ska jag inte jobba på heeela den helgen, och jag bryr mig inte om det e marknad heller. för så j*vla roligt folk hade där.
jajja, tillbaka till verkligheten, hade tänkte städa klart mitt rum och hänga in mina nytvättade kläder för att sedan fixa till sig lite inför den kommande kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0