23/5 ikväll äre party mina damer och herrar :D

JAA!
ikväll smäller det, party i halmstad inatt. :D är sjukt taggad för detta. kommer förhoppningsvis bli riktigt roligt :) lära känna en massa nya människor med :) det är ju det som lär vara en del av kvällen. för närvarande känner jag bara Annica, Tilda & Pilla som ska dit (Y) sen så kommer nog några grabbar från markaryd med :D trevligt!
nu sitter jag hos Tilda, hon har precis kommit från duschen. å jag sitter här å knappar lite på datan.
ska snart börja göra vid oss å ha de allmänt trevligt :)

vi ses i dimman people :))

Puss tjaao :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har bruden! :) <3

2009-05-24 @ 23:10:28
URL: http://bbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0