22/5 kände jag en vindpust?

gomorron :) !!
jag vaknade av att min rullgardin hängde å slog mot fönstret, jag har nämligen haft fönstret öppet inatt. ändå gansa tur att jag vaknade med tanke på att klockan var halv 11 :o
gick å la mig vid halv två tiden inatt. på dagen umgicks jag med Tim lite :) sen så när han hade kört hem så hade jag lite annat för mig tills lite senare på kvällen. sen så vid åtta drog jag ut en runda :) trevligt. efter det så pallrade jag mig hem till johan för att glo lite tv :D det vart roligt. men till slut höll jag på att somna så jag tog min cykel och cyklade hem å bäddade ner mig och har faktiskt sovit riktigt gott :)
idag tar jag bara det lugnt, ska jobba senare ikväll :) efter det vet jag inte vad som händer.
men ens ak jag vet är iaf att det är bara en dag kvar tills det smäller :D !! Feeest!

skriver kanske innan jag somnar inatt, beror på om jag orkar eller inte:)

/ -  Emmelie

Kommentarer
Postat av: Barte

Kul att du hittade min blogg :) Måste ses snart, puss på dig vännen

2009-05-23 @ 10:11:11
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0