19/5 sammanfattning.

hejsan alla! hur mår ni? :) bra hoppas jag.
nu var det länge sedan mina fingrar skrev på detta tangentbord i blogg syfte, så tänkte uppdatera mig lite :)

helgen som var tillbringade jag med Tim
en liten kort sammanfattning av helgen som varit.
i fredags var jag i ljungby med tim å nårra fler, vi tittade rally sedan blev det mat hemma hos tim å sen film med jonas å malin :D
lördagen så var vi ganska sega allihop, så vi bara slappade :) tim körde hem mig på kvällen, men vi körde å hälsade på Ludde & Annie ist ^^ sedan på kvällen åt vi hemma hos mig och sedan körde vi hem till Dennis där det va massa folk, trevligt :))
söndagen jobbade jag både morron å kväll, moneey ;D där emellan på dagen hann jag å pappa faktiskt åka till IKEA och inhandla en del saker. sjukt kul å köpa nya inredningsgrejor :) I love it.

iaf, imorron efter skolan blir det troligtvis ljungby en runda. vet inte hur länge jag stannar, men jag lovar att komma med en sammanfattning av det vi har gjort senare :)
& jag måste bara tilägga att på lördag e de fest :D !!

/ -  Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0