13/5 Novell & underbar musik

har precis skrivit klart mi novell, samtidit som jag sitter och lyssnar på helt underbar musik.
Simon, du är verkligen helt grymt bra! riktigt fint sjunger å spelar du. jag håller på dig och
tycker absolut att du ska skicka iväg en demo :)

sov hos Tildis inatt. :)
skolan idag har varit ganska najjs, nationella i matte. kändes bra iaf. men ska inte säga för mycket.
sedan fick vi göra folieslingor med blekning :D enklare än att göra med balsam :s
nu så behöver jag bara en mdoell för nästa vecka :o :D om du är intresseard hör av dig :)
nu ska jag hoppa in i duschen (Y) det blir nog sängen tidigt ikväll.kan behövas.

Puss babes. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0