12/5 kalla mig Emmelie

Jenny "Bengan", varför har det blivit såhär?
Jo, för att du har problem med att jag träffar Tim. Jag träffar vem jag vill, det ska du veta. Ingen kommer kunna hindra mig från att träffa någon.
Du & jag snackade ganska mycket innan om allt det förflutna som hade hänt. Det var inte mycket positivt, varken från din eller min sida. Allt ändrades, du sa bara bra saker om hur allt hade förändrats. det var verkligen positivt!
tyvärr tog det slut med det. och ni fick problem, ganska trist.
men jag har bestämt för att lägga det förflutna bakom mig och gå vidare. jag tänker inte lyssna på andra som snackar om folk. jag vill skaffa mig min egna uppfattning om vilka olika människor jag träffar.
jag har mått dåligt å så. jag har kommit över det. jag är iaf glad över det.
och du tror att jag träffar Tim i smyg, i hemlighet med andra ord. jag kan bara säga att du har helt fel. jag brukar inte träffa folk i hemlighet. jag har lixom inget att dölja. jag fattar inte vad jag har gjort för att få dig att reagera såhär?
det känns så j*vla kontigt.
du säger att jag har skrivit att jag saknar dig, men du vet nt om jag menade det. jag kan bara säga en sak, jag menar allt jag skriver. så jag har saknat dig och saknar dig min vän fortfarande. men jag vill inte ha det sårhär. jag kan iaf inte komma på att jag har gjort något speciellt konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0