6/3 slut på APU:n

två veckor har gått fort, och med det menar jag att min APU är slut. jag har haft riktigt roligt dessa två veckor :) skrattat en massa. lite trist att lämna salongen idag nu :/ fick iaf massa saker till håret, fick välja lite produkter :D det tackar man för!
ikväll har min pojkvän varit hos mig, han åt här med oss och sedan tittade vi tv å sådant :) han gick hem till sig för att sova, han ska jobba tidigt imorron som vanligt :( & jag gick upp och skulle lägga mig, men så skulle jag bara stänga av datan, och då blev jag sittandes. pratade med min fina vän Ellinor om gamla minnen m.m. vi har bestämt att vi ska ses mycket oftare, MINST en gång i månaden :) å under den tiden ska vi helst sova över med, som små barn (a) iaf, jag tycker om dig min vän, mycket! & nu ligger jag här i min säg med tända ljus bredvid mig, riktigt mysigt, men nu saknas bara en person, min pojkvän! :( <33



imorron har jag inga planeringar för dagen. jobba först mitt på dagen. sedan har jag bara lust att va hemma å ta det lugnt, bara gå i mysbyxor, titta på melodifestivalen med familjen, göra inpackning i håret, titta igenom gamla bilder på datan. har bara lust till en massa sånt dära mysigt :) får väl se hur det blir med den saken. det kanske blir raka motsatsen:o

jag och ellinor, väldigt gammal bild. men jag tycker om dig lika mycket min vän <3 !!

Emmelie & Ellinor 2007
väldigt gammal bild.
dags för en ny snart.








Kommentarer
Postat av: ellie

Looovvee yoooouu!

2009-03-07 @ 09:10:07
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0