30/3 Studiedag

Studiedag idag :) men vad menas det med egentligen? att man ska vara hemma och studera? eller vad? jag har iaf bara gjort lite engelska idag, annars har det varit lugnt på den fronten. bara varit hemma och tagit det väldigt lugnt, dock suttit vid datan en del, mindre bra.
nu ikväll körde jag och pappa till örkelljunga för han va sugen på Mc Donalds, så jag körde och han åkte dit och hem :) kändes bra denna gången med :) blit bättre och bättre!
nu ska jag snart ringa min vän och prata lite, sen så blir det till att sova.
natti natti :)

/ -  Emmelie






















                             Här slänger vi in en rumpbild också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0