24/3 Är det vår eller vinter?

Nu ställer jag den stora frågan, är det vår eller det är vinter? imorse när jag skulle gå till bussen snöade det ganska mycket! :o jag vill ju ha sommar så man kan gå i kjol och linne :)
jajja, tillbaka till det verkliga!
sitter i skolan nu, väntar på att Jenny ska komma in i klassrummet så vi kan börja med denna sjukt tråkiga materialkunskapen. på förmiddagen kom det en tekniker från Wella, en tekniker på permanent, så vi gick igenom några olika typer av permanent. :) både roligt och tråkigt :s
tänkte säga lite om gårdagen. jag var hos doktorn först, sen så körde pappi mig till skolan, men när vi kom vid eurostop ringer det i min mobil, det var Tilda: "Emmelie, vi har ingen lektion i eftermiddag!" så det var bara till att säga till pappa att vända, men istället kör han in på en parkeringsplats, så säger han att jag ska köra :o så jaa, jag körde hem från halmstad :) skoj va det ^^
nu ska jag ägna mig åt denna fruktansvärt tråkiga lektion.


           Jag tycker om er babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0