20/3 en eftermiddag med min saknade vän carro. <3

hejsan alla! :) hur mår ni där ute?
i skrivande stund är jag hos Carro mongo, och hon tvättar håret.
...kan ju börja med att säga att kvällen igår spenderade framför datan med en massa plugg. sedan på kvällen var jag ute och körde med pappa. gick förvånansvärt bra :) han lurade ut mig på motorvägen :o haha :D jag körde om två lastbilar ;)
efter det blev det hem och bara ta det lugnt. pratade med min gamla vän i telefon med. mycket trevligt!
idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade lite innan tio, skönt att sova ut :) det kan jag behöva efter denna vecka med sömnbrist :c det var fint väder, så jag gick ut en runda, gick runt hela byn, kom hem å fixade lite. sen så gick jag till min vän som är så fruktansvärt saknad, Carro! <3 finns inte ord för hur mkt jag saknar dig! iaf, när jag kom hit så bjöd hon mig på te och en kopp kaka. efter det satte vi igång med vårt prat. Det är så skönt att kunna prata ut om allt med någon. du är den som känner mig utan och innantill, du förstår dig på mig, iaf det som ingen annan gör. det känns bra.
nu ska jag snart gå hem och ska nog ut och köra en runda med pappa med. efter det blir det hem till chrille och äta lite, sen så blir det nog hem och nana. kan behövas.

/ -  Emmelie (:

jag & carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0