19/3 Våren är på väg :)

Torsdag idag, egentligen helt onödig dag i skolan tycker jag! men men.
mammi hämtade mig i knäred, tog bussen dit :) snällis. så jag var hemma vid lite efter tre. spenderat eftermiddagen och kvällen på att plugga och var faktiskt ute och gick en runda med. skönt att rensa tankarna,
mötte ica bästis utanför kiosken med, hon hade köpt en bil´nu, så hon va ute å övn. körde :) hon frågade om jag ville åka, så hon körde hem mig :)) & nu sitter jag här och ska fortsätta på mitt arbete :s är jukt trött på detta 60-tal! :| ajja, ledig imorron. dagen ska spenderas med bästaste carro :) <3 på kvällen ska jag nog hem till chrillebaby. <3
skriver kanske senare ikväll :)


Carro, Ica & Jag <3
BIG LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0