18/3 en dag med mina bästa! <3

Onsdag idag, mitten av veckan. men för mig är det nästan slut på denna veckan och snart helg :) går bara halva lektionen på eftermiddagen imorron. om jag ens måste det, sitter och väntar på att min lärare ska svara på mitt mejl.
dagen idag har gått fort. min natt ska jag tillbringa hos Tilda :D längesen nu. tog bussen hem till henne efter skolan. Annica baby följde med :) vi tittade på en film som man skulle se till engelskan. sjukt dålig, vi satt och väntade på att den skulle ta slut. :o haahha :D
ajja, vi hade överskottsenergi så vi fick för oss att besöka stranden nu ikväll. mitt första besök på stranden för i år :) man mår alltid så jädra bra när man är på tranden, iaf jag :) bara känna havsluften och höra vågorna brusar, det går verkligen mot sommaren nu :) :) :)
...vi satte oss på en klippa och tittade ut över solnedgången och tog lite bilder, vi spelade även in vår andra video ;) haha, den vill ni inte se, vi lovar!
och nu sitter jag hemma hos Tilda, ska bara ta det lugnt nu ikväll. nana tidigt tror jag. inatt somnade jag lite efter ett. det är så jobbigt när man ligger och tänker på olika saker. då kan jag inte somna iaf.

men men, nu ska jag snart gå och säga hejdå till annica snäckan, för hon ska åka hem :(
hörs imorron babes :)

/ -  Emmelie


 Jag & Annica baby vid stranden :) <3

Kommentarer
Postat av: Elliee

svar: Ja vi måste verkligen ses snart, jag kan dock inte på söndag, jag ska till malmö och kolla på gymnastik då. Men på torsdag kan jag? :D

2009-03-19 @ 16:25:45
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0