17/3 En förmiddag av permanent

hejsan alla sötnosar :) !!
..började dagen med att rulla permanent, det var ändå ganska roligt när man hade fått in tekniken lite. men det va krångligt från början, fast det ser så enelt ut när andra gör. det är väl märkligt? :o att alt ska se så enkelt ut för andra medans det inte är så enkelt.
iaf, eftermiddagen spenderades i ett klassrum med materialkunskap högst på listan. :| efter det hade vi eget arbete, så jag valde att klippa klart mitt sista klippsätt, skönt att vara färdig med det :)
tog bussen hem och gick raka vägen för at ha teckenspråk, det gick fort idag :D när jag va på väg hem ringde baby och frågade om vi skulle ut och gå en runda. jag var egentligen ganska trött och hungrig, men jag ville ju träffa han, så jag hängde på, duktiga var vii :) sedan skiljdes vi åt och han gick hem till sig.
och nu sitter jag här, nyduschad och lyssnar på musik och läser klart min bok, inte alls roligt, men sånt som måste göras :s
nu ka jag stänga ner skärmen och försöka få det viktiga gjort. ni får ha de så fint där ute mina vänner (:)

/ -  Emmelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0