16/3 fortfortfort!

ska börja med att berätta lite om gårdagen.
jag gick upp vid halv tio, va ute en runda med
min vovve :) sedan gick jag ner till jobbet, inte
alls sugen på det faktiskt, det va ju så fint väder
ute, då vill man inte stå inne. efter det var det
att gå till simhallen för att träna mina barn :D
haha, inte alls roligt, men det gick. när jag kom
hem satt min älskling och väntade på mig (a) <3
vi tittade beck å så, sedan va det bara till att bege
sig till sängen för att sova :)

...dagen idag började väldigt stressigt kan jag ju säga.
vaknade 15 min innan jag skulle gå, det kan
bara resultera i att man inte hann äta någon
frukost :c
jag tog trappan ner med ett enda steg, fort
gick det. sprang nästan till bussen, men jag
var i tid (:) Bra jobbat Emmelie!
sitter och har naturkunskap nu, det går inte
framåt kan jag ju säga. trist är detta, dock
är det bättre än att jobba med energi som
vi gjorde innan lovet.
ikväll när jag kommer hem blire träning och
sedan blire kanske att träffa min baby :)

nu ska jag fortsätta skriva om jupiter :D
Puss babes (:

Kommentarer
Postat av: ellie

Nääär ska vi ses ?:)

2009-03-16 @ 10:29:42
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0