13/3 Helg!

Heejsan alla sötnoar (: hoppas allt är bra!
..skoldagen idag kändes faktiskt ganska meningslös. :s åkte dit med data å hela skiten. men fick reda på att vi inte behövde datan! släpat på hela den tunga väska helt i onödan. men men, så är det. slutade lite över 11, så jag skulle egentligen sitta och vänta på bussen tills klockan 16.00 :o inget man vill en fredag. men som tur är så har jag en väldigt snäll kompis som va i halmstad just då som jag kunde åka med hem :) passade bra. var väl hemma lite efter två, för jag gick lite på stan efter skolan :) inhandlade dock inget, vi väntar med det tills slutet av denna månaden ;)
kvällen består av att vara hemma, ska nog ta det ganska lugnt, med tanke på att jag är jätteförkyld :/ ajja, puss på er babes :D  

-/  Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0