11/3 Tildas födelsedag! :) <3

Jag ska börja med att säga grattis till Tilda lilla som fyller 17 idag :)
imorse när jag skulle till bussen så bestämde jag mig för att gå dit. ganska duktigt av mig faktiskt att gå hemifrån tio över sex :o haha :D men vädret var så skönt, det va bara typ 0.5 minus ute, kändes väldigt friskt och skönt, somnade bra på bussen sen ;)
Dagen har bestått av 6 timmars frisörteknik. började med att planera upp hela B-kursen, ganska drygt, men det funkade, blev bra till slut. detta gjorde vi på förmiddagen. På eftermiddagen skulle vi som inte vara färdiga klippa färdigt ett klippsätt. det gick bra! fick även reda på mitt betyg i Frisörteknik A, kändes bra :)
nu sitter jag hemma och har inget att göra. väntar på att min pojkvän kanske ska höra av sig. annars ska jag läsa klart min bok som ska vara färdig tills imorron, bra emmelie. har typ halva kvar :| men har läst den innan, så det räcker att bara bläddra igenom :)



Grattis snäckan ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0