10/3 Pysseldagen

Tjeena alla babes :) !!
började dagen med att försova mig, inte alls bra. stängde tydligen av klockan i sömnen. Smidigt Emmelie! Så det blev till att rusa ner för trappan och rycka liv i mammi så hon fick köra mig till bussen.
.... iaf, jag kom till skolan, och bara för att jag sak påpeka det så var det fruktansvärt varmt i bussen idag, vid fönstret :o iaf, när jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte skulle klippa å så. ändå ganska skönt :) vi skulle prata om frisörmässan på Elmia och om vår APU :D
efter det var det pysseldags (:) skulle designa vår egna loggbok :) mycket skratt och flamms, men väldigt roligt. valona tryckte ut all färgen ur tuben, och den sprutade över hela hennes bok x) hahahahaha ;D som vi flabbade!
när jag kommer hem ska jag på teckenspråk och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. vill iaf träffa min pojkvän, för jag saknar honom väldigt mycket :c <33



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0