solens varma strålar träffar huden så varmt

...ännu en dag med ett underbart sommarväder. 28˚ var det idag när jag kom hem.
det blev allt lite stressigt idag med bussen när jag skulle hem, men det löste sig ganska bra :)
studiebesök på STENA idag med klassen. inget nöje direkt men man fick ju spela med som om det verkligen inte finns något roligare man hade kunnat göra denna underbara sommardag.
iaf, jag tog bussen hem, carro & noah hämtade mig så åkte vi till Vesljunga en runda å småpratade lite å fikade :) badade fötterna med, noah han ville först nt bada, men när han väl fått i fötterna i vattner så satte han fart utåt. haha, så söt är han :)
ikväll har jag bara tagit det lugnt. har faktiskt tagit ut min moppe och startat, fyllt på ny olja och tvättat den med (Y) duktigt emmelie. så nu så kan man snart ta sig en tur i det fina sommarvädret :)
nu ska jag lrypa ner under mitt täcke, mitt fönster står på vid gavel och det e ändå ganska varmt här :/ svårt att sova då.
men men, natti natti ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0