8/6 sista bloggen

jaa, ikväll är det sista bloggen jag skriver på denna datan nu innan sommarlovet. ska lämna den imorron :( känns ganska tråkigt. men men, blir till att fjäska lite för både mammi å pappi så ska det nog kunna komma in en ny data hemma :)

idag har vi haft fotbollsturnering utanför Sannarpsgymnasiet. trevlans! Var inne en runda på Sannarp å checkade skolan, tittade även på deras dansuppvisning som dom skulle ha :) de flesta var faktiskt riktigt duktiga, men självklart fanns det undantag x)
nu ska jag bädda ner mig hade jag tänkt mig. har lockat håret nu ikväll med, så imorron e Emmelie lockig i skolan. (Y)

Natti :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte lämna in min data! MOHAHAH :) <3

2009-06-09 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0