28/6 jobb jobb jobb...

jobb jobb jobb, så lyder rubriken! jobbat idag på morgonen & ska jobba nu ikväll med.
.. men nu håller jag på att tvätta och packa lite för att imoronkväll åker jag å ica till mellbystand för att stanna där tills torsdag eller fredag :) ska bli riktigt härligt, varmt väder lovas det med!
ska bli så skönt att bara kunna slappna av utan att ens tänka på vad klockan är eller vilken dag det är! :) imorgon blir de även en tripp till Ullared med ica & carro :) ska bli roligt, har nog inte varit där på ett år :o tiden går fort.
men nu ska jag inte sitta här, ska packa klart och skriva mig en inköpslista :) :D haha
hälsa på jobbet? :)

det är svårt att sluta tänka på en person som man saknar så grymt mycket. ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0