26/6 en längtan som aldrig tar slut

överskriften stämmer.
jag vill bara spola tillbaka tiden 6 månader. för jag hade det så j*vla bra då! jag mådde som en tjej ska göra. jag hade en underbar pojkvän som jag älskade så otroligt mycket. det var han jag verkligen längtade efter när jag var i skolan. man hade något att längta efter. jag visste att jag kunde gå till honom när jag ville. han fanns alltid där för mig. när jag kramade honom kändes det verkligen som om jag svävade på moln, tänkt då när jag pussade på honom! fyfasen vad jag saknar honom. han var som en pojkvän ska vara. man har träffat på så många idioter rent ut sagt, sånna som bara sviker. sånna som bara tycker det är roligt i början. sånna kan bara dra.
Jag vill ha tillbaka dig, men jag vet att du har en ny flickvän och är lycklig. men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag ibland saknar dig så mycket att jag börjar gråta. när jag tänker tillbaka på den tiden som var vår. Jag har till och med kortet som jag fick av dig på alla hjärtans dag i plånboken. jag tittar ofta på det ska du veta. du var verkligen den jag älskade så otroligt mycket, och sanningen är att mina känslor har inte riktigt försvunnit helt. och när jag ser honom så vill jag bara slänga mig i hans famn och bara krama om honom och aldrig släppa honom. så mycket saknar jag dig!
...jag tror att ni alla vet vem jag pratar om, Christian.

miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0