24/6 solbränd!

en underbar dag med sol & bad, kanske lite för mkt sol :/
jajjamensan. dagen idag har jag tillbringat på hallands väderö med mamma och bror :) solat och badat. först var det hur kallt som helst i vattnet, men till slut blev det ganska behagligt :) nu är man hemma och har duschat av sig allt saltvatten och smörjt in kroppen med after sun, kan behövas :p det e ju ganska typiskt att man bränner sig på just det stället man inte smörjt in sig på xD glömde smörja mig mitt på ryggen och på baksidan av låren, nu är man lite röd :| inte bra, men det går ju över.
nästa vecka ska jag å ica bege oss ut till mellbystrand för några dagars "semester" nu innan jobbet :) tältar gör vi då, och tillbringar nog de flesta fina dagarna vid stranden på varsin luftmadrass :D

nu ska jag gå och göra min lite mat, magen skriker lite :) skriver nog innan läggdags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0