21/6 midsommarafton

nu är midsommaren avklarad med. känns bra att den har gått bra.
har faktiskt haft en riktigt bra helg med mycket trevligt folk, god dricka, men utan mygg denna gången :) för en gångs skull! jag och pappa anlände tll skummeslöv vid elva tiden på fredagen och jag körde ut :D gick bra. cyklade och hälsade på mina underbara vänner på campingen :) senare på kvällen träffade jag johan mfl. å vi gick till en fest och hade verkligen riktigt roligt :) senare träffade vi massa annat nytt folk! :))
vi bestämde oss för att gå till tivolit så vi gick från skummeslöv till norra mellby. tog cirka 2 timmar xD haha
träffade saknade Jon en runda på tivolit. trevligt att se dig igen :) jag var på tivolit ett tag, senare vet jag nt riktigt vart jag hamnade, någonstans i mellby på efterfest :p så va hemma i stugan vid halv 6 på morgonen å la mig. gomorron emmelie! :)
sen lördagen har varit ganska lugn, å idag har jag bara tagit det lugnt. legat på en filt på gräset å lyssnat på musik å hört bruset från vågorna :) det är sommarlov!
nu ska jag gå och lägga mig! natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0