17/6 [ Fyfan, hur kunde ni?

Ärligt, jag fattar inte hur ni kunde! Eller, den ena visste jag kanske skulle kunna göra såhär, men jag trodde ju för fan att du hade förändrats. Det sa du flera gånger med, du sa också hur jädra bra det kändes med mig, att du verkligen ville att vi skulle försöka på nytt, du spred ut det till dina vänner med. att du hade träffat mig igen och att det funkade.
men jag trodde fan inte att du var ett sådant svin som bara blåste mig såhär, och att du blåste mig med ditt ex, min kompis, eller rättare sagt, hon var min kompis. nu känner jag inte direkt för någon bra vänskap. ni har svikit mig båda två. jag fattar inte hu du kunde åka hem till ditt ex, som du visste att jag träffade och att han å jag hade på G, dessutom att du sover över hos honom och sedan påstår att du inte hade en aning om att han å jag träffades? vet du hur jävla dumt det låter. och att jag skulle få reda på detta genom din blogg? eller jaa, fast hade jag inte läst det där så hade du/ni väl ändå aldrig sagt något.
och du, Tim. Hur fan kan du skriva, att jag ska sova gott och att du saknar min å så samma kväll som hon sover hos dig? attar fan inte hur du bara vill kunna svika någon så mycket :( för nu kommer jag aldrig mer lita på dig, bara så du vet. för du har sårat mig så många gånger så jag orkar inte lägga ner någon energi på dig. Och när jag vaknade av att jag fick ett sms av dig där det stog "Du kan dra åt helvete" så kunde jag inte mer än skratta. varför skulle det vara jag som skulle dra när det är du som ljugit och svikit.
som den kvällen du skulle träffa mig, när du skulle komma hit. jag jobbade på dagen och var så glad för att du skulle komma hit. sen får man ett sms där det står att du inte kan komma för att du ska hjälpa din mamma med något, okej det e helt okej. men att du istället skulle träffa en helt annan tjej hade jag inte ens i mina tankar. hur fan ska dina kompisar kunna lita på dig? hur dumt ser det inte ut när du har en tjej i en månad sen så bytar du? vadå player?
och midsommar? jag skulle fira med dig i mellby, med dina kompisar. men helt plötsligt hade du bjudit med Jenny. å jenny ville följa med honom dit för att träffa mig. jag vill inte se någon av er just nu. och tur är väl saken att jag inte ska fira midsommar med någon av er. jag hade inte klarat det :/ ni har verkligen svikit mig ordentligt. okej om han gjorde så, men du var ju förfan min kompis? nu har du verkligen valt sida :( tyvärr.


långt blogginlägg idag, men behövde få skriva av mig.
fattar inte hur man kan göra såhär. då vill man inte ha sin kompis kvar.

Kommentarer
Postat av: jenny paulsson

Emmelie, Det här var INTE hela historien. jag visste att ni träffades men han sa till mig att ni inte var tillsammans. så jag tyckte det var lugnt att träffa honom och prata ut. du vet att jag inte vill ha honom på något sätt. Jag gjorde inte detta för att vara elak mot dig! Men som sagt om vi var så bra kompisar tycker jag det är konstigt att du tog tillbaka honom när jag precis varit tillsammans med honom och haft det så fruktansvärt jobbigt. Du visste att det inte funkar att vara tillsammans med honom ju :( Jag vill säga förlåt igen för att jag inte trodde på dig med allt du sa... Förlåt! Du får mig att låta så jävla elak i denna bloggen. jag är inte elak... jag vill inte vara elak.

2009-06-17 @ 19:30:18
URL: http://www.festarn.blogspot.com
Postat av: Hanna

2009-06-17 @ 23:30:16
URL: http://bbylund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vet att Tim har svikit dig förr, men hur fan kan man vara så jävla känslokall?

Och hon jenny, verkar ju inte vara en spc bra kompis..

Hoppas båda dem har lärt sig något, dem båda har verkligen förlorat något riktigt bra!

2009-06-17 @ 23:31:50
URL: http://bbylund.blogg.se/
Postat av: Malin B.

Emmmelie, du förtjänar inte detta och det vet du om. Bryr mig om dig.

2009-06-18 @ 00:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0