13/6 ?

har inte skrivit i min blogg på ett tag, ber om ursäkt för detta. har ju som sagt lämnat in min data och jag orkar knappt sitta vid vår statonära, så det är därför.
veckan har varit väldigt lugn och bra. bara haft det mys med klassen :) slutade i torsdags, mammi hämtade mig, vi gick i stan å shoppade lite :) sedan åkte sandra å tine med oss hem för att de sedan skulle ta bussen vidare till hässleholm. på kvällen gick jag å ica och tittade lite på studenterna, tråkigt att det regnade bara :/
senare åkte jag vidare för att bygga upp mina naglar! ÄNTLIGEN! :D nu känner man sig hel igen :)
när jag var klar med det åkte jag hem och bytte om fort som in i, för att sedan bege mig tillbaka till min supermysiga stad, Halmstad där mina vänner Emma, Jessica & Tilda väntade på mig :) pappa å jag plockade upp dom vid sture sedan körde vi hem till jessi för att lämna min väska där (jag skulle sova hos henne) sedan skjutsade pappa oss till Tobbe som hade en liten fest. några tjejer från sture var där och även några killar från skolan. trevligt :)
vi gav oss vidare till en annan fest som var i snöstorp, jag vill bara poängtera att vi gick från vallås till snöstorp, i regn :( visst, det är kanske inte så långt normalt sett, men just den här kvällen kändes det som om det tog 2 timmar :|
där var hyffsat trevligt, vid halv två gick jag å jessi hem till henne för att nana. & så ont i fötterna som jag hade då har jag nog aldrig haft i hela mitt liv! haha
kvällen var väldigt rolig! tack mina vänner :)

nu väntar jobb om ca. en timme. kan ju kännas ganska bra. sedan ikväll hoppas jag att jag får besök av Tim ikväll :)
nej, nu väntar duschen en snabbis :) hälsa på mig på jobbet vettja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0